20111115

EVERY KAT HAS IT'S DAY

Assalamualaikum,


hi everyone. today, im having a fine extremely depressing and devastating day. who else? so raise your glass and blablabla, shall we sing to Raise Your Glass - Pink now? hahaha.

just now i ran into my Chemistry teacher (not really "my") and asked her about my result. Chemistry result. she said, only three out of semua student di sekolah lulus. horror. okay actually kelas kami jak pun yang ada subjek nie. idk if ada student ambil Chemistry luar package but only three outta of 32 pupils in our class passed that bloody Chemistry. siapa sedih siapa sedih? semua sedih. and lepas tu cepat-cepat check result lepas one of my classmate bagitau results are out! sila check dekat sini okay for your result.

and i was like ken ai just dai or what result addmath and chemistry saya macam wah dari istanalah ceritanya. tapi okay im grateful dapat result teruk camtu. asal nda jatuh teguling jatuh dari tangga top Batu Caves sudah. *lap airmata*

laju jak kan masa berlalu. next year masuk form 5 dohh. lepas tu hujung tahun kena dating dengan SPM. terbakar lettewww. kena cover semua nie especially bila result macam fuhhhhhhhhhhh speechless. seeing from my result pun okay memang grade menurun. siapa sedih? saya masih sedih. sesedih-sedihnya macam budak baru putus cinta. ewah.



macam subject english tu, tiba-tiba jak drop pegi B+, yala manusia macam ai nie manakan Einstein sangat.............(kelasmet saya pula semua Einstein-Einstein belaka lepas tu saya jealous gila u_u) tapi alhamdulillah BM naik balik. okay sebelum nie sa dapat E. guess how much okay 40 edge of glory lettewww hahahahaha. sebenarnya saya memang nda pernah dapat A untuk BM except masa PMR tu okay PMR tu tinggal kenangan lagi, kita kena teruskan langkah pegi SPM. ewah

untuk subjek Chemistry okay jangan tanya memang gagal. sekali jak pernah lulus sepanjang form 4 yang honeymoon ini. eh honeymoon ka? more like hell u_u and kali nie tiba-tiba gagal Addmath. sebelum nie addmath setakat okay tapi belum pernah gagal till now.......................................alah, gagal nie sementara jak. nanti bangun balik lettewww. math saya pun turun. turun grade. tapi still lulus lah.



lepas tengok cousin-cousin saya seterageling beguling-guling last minit untuk SPM which is happening now, membara-bara semangat mau belajar bak dipanggang gitu. preparation mesti awal-awal jadi i guess dari awal tahun depan lagi saya kena seteraguling untuk SPM saya yeah lepas dekat-dekat SPM tu biar bagi saya enjoy to the fullest biar SPM candidates yang lain jeles gila siap bagi jelingan maut amboiii. hahaha! SPM tu kita ambil sekali jak dalam umur 17 tahun. tiada ayat "tunggu jap okay SPM" "jap ahh belum ready lagi" "tunda sehari boleh?" omg no no no no no takdewww okay jadi preparation mestilah secukup-cukupnya. semua pun mau berjaya kan? siapa yang tiada niat mau berjaya? helloooooo even bad guys pun mau berjaya.

hai mak enon sayang, terima kasih for the encouragement. sayang sangat dekat kau. hahahaha. terharu gila. omomomomomomomo rasa mau lastik-lastik jak mata dia! hahaha.

kalau sudah jatuh sekali, nda pa, boleh cuba lagi. usaha lagi. jangan jak sudah dapat result teruk, lepas merayau nda tentu arah, on9 24/7/365 eh kemonlahhh! kalau mau rasa kejayaan, mesti ada usahakan? kan kan kan? thank you kepada those yang sudah bagi encouragement dekat saya yang saya boleh buat lebih baik dari yang ini and yang sediakan incentives untuk saya *ehem* yea, sayang sangat lebih-lebih dekat Amin  eh eh eh. hahaha. kalau sudah sayang lebih-lebih tu, sila belikan princess, egg tart okay and blueberry tart okay? :P

untuk result yang terrible ini, tomorrow me and my girls are going out of town. untuk untuk untuk? ber-enjoy gitu dari ke-stressan dan problems yang melanda. ewah rasa macam retisss pula banyak masalah nie tau.hahahaha. okay teda lah retisss sangat, saya nie cuma tumpang glams Greyson Chance jak. hahahaha. okay tiada kaitan. *zip mulut* 

sorry sebab merepek panjang nie. ya, saya tahu nie entri yang sedih tapi dicover dengan segala "hahahaha" . kbai hevanaissday errbody! (n_n)v

4 comments:

  1. form4 is not honeymoon ok! adeh cm na leh fail addmath tu. byk wat latihan. jgn on9, dating so wat ever along!

    ReplyDelete
  2. eeeee omg memang bukan honeymoon. more like prisoners kena held and tortured tu form 4. i had enough. namau lagi form 4. hahaha. yala, manada dating² neh, baik ne :p tunjuk ajar ku addmath sis! :D

    ReplyDelete
  3. iya la tu. 24hour twitter j.=.= . addmath senang j ok! byk wat latihan j.sehari at least buat 5soalan.formula kna ingt. chemistry lg senang.time cuti ni byk wt latih tubi, for both subjek!

    ReplyDelete
  4. eh eh. manada twitter 24 okay. hahahaha. yes kakak sayang. banyak lah nie latihan and etc etc :P

    ReplyDelete